Slapp söndag

Hej! Efter en riktigt kul helg har jag äntligen tillgång till internet igen!
Då kameran varit hemma har jag tyvärr ingen sminkning att bjuda på. Jag har  dessutom haft ett digert arbete att läsa ikapp i era bloggar nu på kvällskvisten så det blir ingen dagens heller nu. Men imorgon kan jag nästan lova att det kommer upp ett och annat. =)

Tänkte be om råd också. Om några veckor ska jag och P till Göteborg och ha en heldag med shopping! Woho, han är verkligen världens bästa =)
Är det någon butik jag bara inte FÅR missa? Jag har absolut tänkt mig ett besök på MAC, har väl inte råd med allt för mycket men VILKEN PRODUKT DÄRIFRÅN KAN NI BARA INTE VARA UTAN? Vad ska jag satsa på med andra ord.

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-08 @ 22:19:28
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0