Depends svarta + OPI Electric Eel = Skogsgrönt

Puh, helt slut efter denna vecka som innehållt plugg, tentor i plural och en hel del sköna vårpromenader. Nu är jag "in between courses" vilket är väldigt skönt, har verkligen inget att plugga på. Nada, finito Affärsjuridik och Detaljhandelns marknadsföring. 

Men jag lovade er ju en NOTD så fort jag hittade sladden, och gissa vad; Här kommer den!
först grundfärgen, depends svarta cremelack (riktigt snyggt bart också)


sedan ett lager av min favorit; OPIs Electric Eel.


EE är verkligen ett perfekt layeringlack. Det är ett skirt lack som verkligen kan "poppa" vilket är precis vad jag tycker att det gör på det svarta underlaget. Om jag inte missminner mig är det ganska likt OPIs eftertraktade Rainforest på denna svarta grunden. Det blir lite olika färgskiftningar i det beroende på vilken vinkel ljuset kommer ifrån då det är duocromt.
Här kommer ytterligare en bild:



Och ytterligare en, i kallt ljus denna gången =)



Jag tycker att det är så spännande med de möjlighter det här lacket har, jag vill testa det över alla mina lack. =)

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Snygg layering!

2009-03-20 @ 16:39:04
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: CrazyNails

Har båda lacken så den här kombon skall testas nån dag. Tur att du hittade sladden:)

2009-03-21 @ 10:35:46
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Inthemake

Kanonfint!!

2009-03-23 @ 12:50:04
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0