Hej igen alla!

Ni som känner mig har full koll på anledningen till att jag har lyst med min frånvaro här. Anledningen är en flytt, och därigenom datorlöshet. Jag har börjat plugga, och trivs verkligen kanon med det. Har en fin lägenhet och livet flyter på. Det enda jag har saknat är en dator, jag hade tänkt att blogga från skolans datorer, men det var inte så populärt tyvärr.

Men för att komma till saken har jag världens bästa farfar som tyckte att jag behövde en dator, kanske inte till att blogga, han hade väl mer skolarbeten och sånt i huvudet. Så han KÖPTE en dator till mig. Behöver jag säga mer, nu är skolarbetet  i princip avklarat för idag och jag borde städa. Men först ville jag bara tala om att jag lever. =)

Mitt intresse för smink och nagellack har inte svalnat och jag har en oerhörd lust att dela med mig av den delen av mitt liv, så räkna med att jag är med i matchen igen! Tyvärr är min kamerasladd på vift, men den kommer hit i eftermiddag så några bilder kan jag inte bjuda på just nu.

Kvällens planer går ut på att jag och P ska ut och äta med ett kompispar, och sedan med dem på bio. Filmen vi ska se är Benjamin Buttons otroliga liv. Jag tror att det blir en kanonfredag det här!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0