Bio & EOTD - fredag 30 jan

Hej, ett lite sent inlägg här.
Igår var vi ute och åt och var på bio. Filmen vi såg var Benjamin Buttons otroliga liv och jag kan bara säga en sak, se den. Det är ingen film jag skulle köpa tror jag, men jag är väldigt glad att jag sett den. Fängslande, och inte ens det faktum att Brad Pitt åldras baklänges känns konstigt. De har fått ihop den på ett otroligt sätt.
Men, till saken, då vi skulle ut och äta gjorde jag mig i ordning lite grann, man blir så otroligt lat när man pluggar mycket hemma. Mysbyxor och naturligt ansikte hör inte till ovanligheterna. Men nu får det bli ändring på det! Så gär såg jag i alla fall ut i går kväll



Jag har använt tre skuggor, alla pigmentprover från MAC, Tan över hela det rörliga ögonlocket, Circa Plum på yttre delen av ögonlocket och Gold Mode intonad ovanför, sedan en gammal H&M eyeliner samt en väldigt torr max masterpiece mascara. Både mascara och en ny svart eyeliner står på inköpslistan, men då CSN inte är de snabbaste i världen får det vänta till i slutet på nästa vecka.

Här kommer två små

  

Ursäkta mascarakladdet, detta var innan jag var helt klar, sen är det så TRÅKIGT med gamla mascaror, är nästan allergisk mot det tror jag ;)
Detta var ändå en ganska nedtonad look, jag är inte rädd för färg varken på ögon eller naglar, men just igår kände jag för något lugnt och stilla.

Det är så skönt att ha tillgång till dator igen och kunna vara med i bloggsvängen. Jag har försökt följa mina favoriter så gott som det går, men det är svårt med bara mobilen. Men nu är jag tillbaka med massa spännande saker att berätta!

Trevlig lördagskväll på er, själv blir det hemmamys. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0