Swatches av Makeupcosmeticspigmenten

Här kommer då de utlovade pigmenten från Makeupcosmetics. Lite sent tyvärr, min kamera vill inte riktigt samarbeta i färgåtergivningen. Har i alla fall gjort mitt bästa.


Fr.v: Amazing, Golden Olive, Shimmer,  Angel
Peacock, Angel (rouge), samt Marie

Jag älskar flera av dessa! Peacock, Marie och Amazing är underbara! Rouget Annie är ju provat med fuktig bas här och det är otroligt intensivt, men naturligtis blir det ingen fuktig bas sen när det ska användas. Borde ha testat det torrt, men goda idéer kommer ofta sent.

Här kommer fler.

Överst: (fullsize) Dessert 
Fr.v 1rad: Blackstar Red, Sandgold, Brown Smoke
Fr.v2rd: Baby Shimmer, Fantastic, Rose

Här står Dessert och Sandgold ut. Tyckte att både Fantastic och Rose var lite problematiska i appliceringen, lite svåra att få intensiva. Men det ska ju gå, det har jag sett på andra bloggar så jag får försöka en gång till. 

Jag är riktigt nöjd med alla skuggorna, däremot är jag lite trött på min kamera, hur jag än ändrar inställningar och grejar lyckas jag inte få någon vettig färgåtergivning. Alla skuggorna är mer intensiva IRL, samma när jag fotar nagellack, det blir aldrig bra! Men skam den som ger sig, det är bara att öva. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0