Städ- och shoppingdag


Eventet igår kväll var väldigt trevligt, en salig blandning av modeshow, god dricka, erbjudanden, sminkkurs samt en massa intressanta människor. Två timmar som kändes som mycket kortare. Hade tyvärr inte kameran med mig, men ska fota presenten man fick och mitt inköp så fort kameran laddat färdigt. Hoppas på fler sådana här grejer, alltid trevligt med lite vardagslyx.

Slängde ju iväg en beställning på H2T i måndags, längtar som en tok efter den, det blev fyra nagellack jag suktat efter länge; Poetic, Emotion och Coconut Kiss från China Glaze. Poetic och Emotion är från senaste kollektionen Romantique Collection. Sedan blev det också ett Pour Me Something Tall and Strong från Misa. Har velat ha ett snyggt klarblått nagellack ett bra tag, nu hoppas jag att jag har hittat det!

Idag har det blivit en beställning på ögonskuggor från svenska Makeupcosmetics, en fullsize och tolv prover. Som fullsize valde jag Dessert, proverna blev: Angel, Rose, Marie, Peacock, Brown smoke, Annie, Chocolate, Shimmer, Golden olive, Baby shimmer, Sandgold & Blackstar red. Allt detta för 118:- inkl. frakt. Kanon. Har velat prova detta märket ett tag men inte tagit mig i kragen, men nu fick jag se hos Sminkan hur hon använder pigmenten och var tvungen att klicka lite.
Swatches kommer naturligtvis så snart de är innanför dörren här. =)

Men nu är det städning som gäller här.

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag beställde också från MUC ganska nyligen. Älskar skuggorna.

2009-02-05 @ 09:01:16
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0