Shopping på Fyrinnae!

Nu har jag lagt min första beställning på Fyrinnae någonsin, jag är så glad!
Jag har tänkt att göra det så många gånger, men det har aldrig blivit av av någon anledning. Men 13 provburkar är beställda och på väg. Eller på väg var väl till att ta i. De har en tillverkningstid på 10-18 arbetsdagar, skulle tro att de är här om en fem veckor ungefär. Men ändå. Äntligen fått ändan ur vagnen =)

Jag har säkert missat massa godbitar av skuggor, men som sagt, första beställningen, här kommer i alla fall de jag har beställt. Sen får ni gärna hojta till om det är någon ni tycker att jag missat, är redan sugen på att göra fler beställningar =)
Reforestation, Aristocrat, Aztec Gold, Daemon`s Tail, Fyre & Ice, Biker Chic, Dragonskin, Shinkirou, Banana Mochi, Electro-Koi, Arcitc Fox, Dark Magic, Rapunzel Had Extensions. Den  sistnämnda tog jag faktiskt med bara för namnet *ler* Men ibland kan dessa faktiskt bli favoriter.

 Några av de pigment jag beställt har jag sett hos bland annat Sminkan och Rocketqueen.
 Vilka är era favoriter bland Fyrinnaes skuggor?

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Leif, Japan och Chlorophyll är nog mina favoriter från Fyrinnae.

2009-02-08 @ 19:12:13
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake

Fyrinnae har ju så många fina pigment men Leif, Nijiiro & Predatory ;)

2009-02-09 @ 15:54:22
URL: http://inthemake.se
Postat av: CrazyNails

Dom är fantastiska, kommer inte ihåg min favvo men den är verkligen röd. Super snygg!

2009-02-09 @ 21:06:26
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0