Oplanerad planerad helg

Jag ska strax bege mig till skolan för en halvdag, sedan blir det antagligen en sväng till Lje och älsklingen. Vi har fortfarande inte bestämt var vi ska vara denna helgen, hos mig eller honom. Men planer finns det. Imorgon ska vi hjälpa ett par kompisar till oss att flytta, stora och många flyttlådor, fruktansvärt oglamoröst ;)
På söndag ska jag på 4års kalas i Bengtsfors, det ska bli kul! Var längesedan jag träffade den delen av släkten. Naturligtvis ska jag försöka slänga in något/några inlägg men det beror som sagt på om jag är hemma eller i datorlöst land. (Orkar inte släpa med mig datorn nu när jag inte har någon dataväska). Men, på något sätt hörs vi garanterat.

Tjing!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0