Mini-shopping







Igår var jag inne på vår lokala Dermanord-butik här i stan och passade på att inhandla några (förhoppningsvis) blivande favoriter. Jag fick en massa tester när jag var inne för ett tag sen när mitt serum tagit slut, nu kände jag att det var dags att smita in igen.

Jag köpte en burk med deras saltscrub (bild ovan) och en Raspberry & Aloe Freshener. Eftersom de har jubileum fick jag även ett av deras läppglans på köpet, jag älskar de läppglansen, har sedan tidigare ett i färgen nude som är sjukt skönt att ha på läpparna. Inte minst att det mjukar upp och känns återfuktande, det luktar/ smakar även choklad. Helt underbart, ska visa er det någon dag.

Men till saltscruben då, jag fick som sagt ett prov på den fär ett tag sen och jag älskade den. Helt lagom rivig och med en massa återfuktande oljor. Man får verkligen babyhud efter att man använt den. Nu har jag min alldeles egen burk och den ska användas flitigt.
225:- gav jag för en burk på 200ml. Inte så farligt då den med all säkerhet räcker en evighet, den är mycket dryg. 
Jag köpte ju även Raspberry & Aloe Freshener som jag provat förut, den är väldigt skön att ha mellan lagren med cremer och även som uppfräschare under dagen.

Recensioner på dessa, och andra produkter kommer inom kort!

Nu ska jag göra mig i ordning inför kvällens händelser, ska strax iväg på ett styling/skönhetsevent.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt det låter. Du får dra med mig på en sån där ta-hand-mig-shopping här i stan! Skönt att ha med mig någon som har testat lite :P Puss o kram

2009-02-03 @ 23:33:50
URL: http://siversson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag beställde från en sida som Micke (tro det eller ej) hitta. haha. www.amiclubwear.com Kika in där. Mycket snyggt och billigt :P

2009-02-04 @ 10:08:37
URL: http://siversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0