Inte enda blå misslyckandet..

Nagellacket var tyvärr inte den enda blå katastrofen igår.
Jag kände mig lite nere och bestämde mig för att sminka upp humöret. Det gick inte så bra kan man säga, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag var klar. Fingrarna löd mig inte, och jag hade ögonskugga överallt där jag inte skulle ha. Med tanke på att jag skulle matcha naglarna så förstår ni, japp, blått.. Sällan har jag sett en sorgligare figur. Men, ny dag, nya tag (och nej det finns inga bildbevis, tack och lov).

Idag är det hemmaplugg på schemat som ser ut ungefär så här från och med nu.
Plugga, Tvätta lite, Äta semla, Plugga, Tvätta, Sminka mig, Plugga osv.
Ingen jättespännande dag men med tanke på att jag var uppe 6 imorse och såg på skidskyttet så känns det ganska lagom. Idag ska det bli en EOTD också, för värre än igår kan det inte bli. Dessutom naturligtvis en ny NOTD också, dags för finputsning och lite lack. Ska bli skönt att slippa blåa sorgkanter i alla fall.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0