Fredag/Lördag

Gårdagen gick i shoppingens tecken och jag kom hem med nya stövlar, jeans och en polotröja. Är grymt nöjd.
Idag har jag varit och sett på fotboll, en träningsmatch. Tyvärr kan jag inte påstå att sminket blev någon höjdare så vi hoppar över det idag. Ni ska få se swatches istället! Mina prover från Makeupcosmetics kom igår =)
Och förresten, ni har väl inte missat att de fått in 50(!) nya nyanser. My God, jag kommer att bli ruinerad. Det fanns verkligen några som såg helt fantastiska ut! Men nu ska jag se om jag inte kan fått fixa några bilder på mina nya pigment.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Ohh va spännande att få se, de pigment jag beställt från MUC har jag varit jättenöjd med ;)

2009-02-10 @ 09:23:31
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0