EOTD - söndag 1 feb

Idag har jag varit på släktkalas mest hela dagen. Trots försening i morse hann jag sminka mig, det blev inget avancerat men lite diskret färg som matchade kjolen blev det. Så här har jag sett ut idag:



Det jag använt är återigen mac-pigment, denna gången var det den lila violet som användes på det yttre rörliga ögonlocket och platinum på det inre. Jag hade tänkt att fixa till den lite mer men hann som sagt inte. Ett snabbt drag med eyelinern och en brun mascara från Biotherm var allt som hanns med. Här kommer några små också =)



Hoppas att ni haft en bra dag, det har jag då jag upptäckt att jag har mer pengar än jag trodde på kontot. Det innebär beställning, men jag vet inte varifrån bara; H2T, TBN, Cherry Culture, Eleven? "Behöver" lite allt möjligt så jag tror att jag ska sova på saken tills imorgon.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0