EOTD - Platinum, Pastorale & Gold Mode



Detta är gårdagens.



En klumpigt lagd eyeliner och kass färgåtergivning stjäl showen men jag lägger ut den ändå. Nog för att mejken var ljus, men inte så här ljus. Jag gjorde den främst för att se hur det blev om jag blandade kalla "silver-" och varma "guld-toner" (sådär)

Jag får beskriva.
Tre fuktade macpigment på rad på det rörliga ögonlocket. Platinum på den inre delen, Gold Mode i mitten och Pastorale i ögonvrån. Över dem, Muffin från MUS som highlighter. Eyelinern heter Green Metal och kommer också från MUS. Den är lite hårdare och svårare att få färg från än de andra jag har därifrån, men färgen är snygg.


Och en sista.

  

Kommentarer
Postat av: inthemake

Jättesnyggt!

2009-02-20 @ 15:48:52
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0