China Glaze summer 2009



Denna promobilden fick mig verkligen att längta otroligt efter att China Glaze skulle släppa sommarkollektionen. Men, efter att ha sett swatches på lacken hos Al Lacquered Up är jag inte lika säker på att det blir en hit hos mig. Ihop ser lacken helt underbara ut, men jag tycker att de blir lite "jaha" var för sig. Inte så att jag inte kommer att köpa en del av dem, flera är intressanta kandidater till varukorgen. Men de är bara inte vad jag tänkt mig, (jag kommer GARANTERAT att klicka hem tre i alla fall). Usch vad negativ jag känner mig. De är VISST fina. Men inte super-ha-begär.

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Som svar på din fråga i min blogg, kolla i min blogg nu! Du skickade kommentaren bara minuten innan jag publicerade tatueringen. ;) Du har en nice blogg, jag länkar dig!

2009-02-15 @ 16:37:14
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: suss

skrubben heter microdermabrasion och är i två steg.. först en skrubb med kristaller och sen ett lugnande lavenderserum :)

2009-02-16 @ 15:15:49
URL: http://sussiessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0