Banana Mochi, Rapunzel had Extensions! ...och nej, det är inte rövarspråk ;)



Här kommer en snabbis med två av de nya Fyrinnaepigmenten. Ljusgula Banana Mochi på det rörliga ögonlocket och den fantastiska Rapunzel had Extensions draget i en linje övanför och även under halva ögat. Den senare har en laxrosa ton med lite skimmer åt gult. Jag vet att det låter konstigt, men den är underbar i färgen, mycket användbar. MUS Muffin som highlighter.

Tyvärr är detta den enda bilden jag har på gårdagens efter ett litet kamerahaveri så ni får hålla till godo. Fler maker kommer garanterat med mina nya pigment, tyvärr ingen idag då jag bara har mascara. Boooring, men man behöver sådna dagar också.


Det andra paketet innehöll bara hälften av vad det skulle, resten ligger på posten nu och jag ska och hämta det strax efter 16.00.

Ha det bäst så länge!

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Ser fint ut!

2009-02-26 @ 18:06:48
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Vackra färger till dina ögon!

2009-03-05 @ 20:53:10
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0