Frustration och H2T-beställning

I ren frustration över att thebodyneeds nya sida inte är uppe än slängde jag in en beställning från Head2Toe. Det blev 5 nya nagellack till ett värde av 16.26$ + frakt. Räknar med att hamna runt 150:- 
De lack som snart är på väg till mig är följande: "Shocking Pink", "DV8" och "TTYL" från China Glaze. "Spark" från Orly och "Who´s she red" från Essie. Tyvärr verkar inte varken länkfunktionen eller bildfunktionen funka på blogg.se just så några bilder blir det inte. Ni får hålla tillgodo tills jag får lacken eller gå in på www.head2toebeauty.com och leta själva.
Shocking pink är i alla fall en starkt rosa färg, DV8 är ett blått holografiskt lack och TTYL är ett ljust persikofärgat lack (också holografiskt). Spark från Orly är ett ljusgult lack och Who´s she red från Essie är ett rött lack (Den perfekta röda färgen måntro?)

Jag längtar redan tills paketet dimper ner i brevlådan här hemma. Risken är att det tar en vecka eller så, men det är bara bra, mina naglar har sett sina bättre dagar. Riktigt misshandlade har de blivit det senaste. Jag tror faktiskt att jag ska sätta mig och försöka rädda resterna av dem nu. Om det går... Wish me luck


Kommentarer
Postat av: Viika

Ha en trevlig kväll :)

2008-03-19 @ 17:50:25
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Sandra

Absolut! Längesedan nu! Har massor att berätta om sthlm-besöket med mera. Hur jobbar du i veckan?

2008-03-19 @ 18:15:03
URL: http://siversson.blogg.se
Postat av: Rebecka

älskar att shoppa nagellack :)

2008-03-20 @ 09:20:04
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0