Städning och förskottsbelöning från H2T

Hej!

Det finns flera anledningar till att jag inte bloggar så mycket, jag jobbar en hel del nu. Dessutom har vi haft virus på datorn så jag har inte kunnat blogga för det de senaste tre veckorna. Tog ett tag att få bort, men nu är det väck! Sedan är jag ju en del hos min pojkvän i datorlöst land också. Jag har inga planer på att sluta blogga, men det ligger lite nere just nu. Blir bättre bara jag får skaffat mig en kamera, men det kan jag inte göra förren nästa lön.
Nästa vecka börjar jag på schema i 4 veckor så att jag vet när jag jobbar i förväg, helt underbart ska det bli!

Idag har jag lite att pyssla med här hemma;

[  ] Städa i och flytta akvariet
[  ] Köpa fler fiskar
[  ] Städa ur mitt skrivbord och få bort det
[x] Lägga en order på H2T (Det blev Fleeting Hibiscus och Come & Get It från Misa samt Pink Champagne och An Affair to Remember från China Glaze.)
[  ] Fixa naglarna

Kan inte förstå att jag började med H2T beställningen ; )

Annars är det lite på tapeten denna veckan, i morgon kväll IKEA, jag ska träffa världens bästa Emma på torsdag och sen är det midsommar (ingen aning vad vi ska göra).

Vad ska ni göra på midsommar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0