Planer för helgen

Ikväll hade jag ju planerat utgång och lite fest, men det blir inte så för de ringde från jobbet nyss och undrade om jag kunde jobba imorrn. Självklart kan jag det, påfyllning av kontot är välbehövligt. Så det blir nog mys med älsklingen ikväll istället. Men det är ju också en helt okej fredag =)
Fick lite panik när jag sagt ja till att jobba och kom på att min bil är på verkstad, och inga bra bussar gick det. Men älskling sa att han kunde köra mig. Så söt han är.. Ska alldelles strax åka iväg till honom nu och kommer hem på måndag. Förhoppningsvis med en del att blogga om, men det ska nog inte vara några problem.

Bara en fråga: vad ska ni göra i helgen? Någon som har något kul på lut?


Förresten, så här såg det ut när jag tittade ut i trädgården imorse, grymt dimmigt, bläääää.

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0