Leverans från the body needs!

Idag låg ett väldigt efterlängtat paket i brevlådan, mina MAC-prover (thebodyneeds). Jag har inte hunnit testa dem än men har gjort en swatch på handen, så här ser de ut:


Skuggan längst till höger 'Accent Red' var en liten present. Gillar den skarpt.
Detta är underbara färger som har en härlig skimmer/glitter lyster eller vad man ska säga. Jag har tidigare några skuggor från samma märke och de är verkligen superbra och användbara. Naturligtvis är jag redan sugen på att beställa en omgång till, lönedag och allt, men jag inser att jag borde använda de jag fått nu först. Men det blir garanterat fler så fort jag använt dessa ett tag. Det finns ju så många fina färger, sen spås det ju att dollarn ska gå ner ytterligare och ju lägre den står, destå billigare blir det ju, det går inte att komma ifrån. =)
 
Sen har jag faktiskt en liten hemlis, i fredags fick jag ett annat paket som jag inte hunnit greja med ännu. Kommer upp på bloggen under dagen =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Guud vilka fina skuggor! Blir ju nästan lite sugen att beställa själv. Är så tråkigt med det bruna och vita jag alltid kör med. Kul med lite färg ibland =) Hör av dig om du gör en till best. så är jag på =) Kramar

2008-02-25 @ 16:03:23
URL: http://siversson.blogg.se
Postat av: Lollo

kul med nya skuggor!

2008-02-27 @ 16:44:03
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0