Idag skall jag:


-Lacka om mina naglar (två gick av på jobbet i lördags) *gråter*
-Ta ett bad och lyxa lite
-Slänga in en beställning hos H&M (åt syrran)
-Baka äpplepaj med björnbär
-Laga middag
-Förhoppningsvis hämta min bil som är på verkstad
-Skriva lite
-Bestämma vad jag ska hitta på åt älskling på alla hjärtans dag
-Blogga

Kanske inte nödvändigtvis i den ordningen men det blir nog att börja med ett bad i alla fall. Är så fruktansvärt frusen av mig.
 Det känns bra att fylla dagarna när jag inte jobbar med något. Annars blir jag bara rastlös (och börjar impulsshoppa på nätet, vilket INTE är bra för mitt bankkonto just nu).

Vad gör du när du blir uttråkad/rastlös?


Kommentarer
Postat av: Jonna

åh, bad! jag vill med ha badkaaar!

2008-02-12 @ 13:11:15
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0