Beställning av MAC-prover

Fick se en helt underbar sminkning förut i utmaningarna på Pret-tys forum! Som tur var så var så stod det vilka skuggor som var använda. Detta ledde till att jag nu är 140kr fattigare. Jag har tidigare beställt prover på MACs ögonskuggor från Thebodyneeds med bra resultat, nu blir det några nya färger till min samling. Har länge velat ha lite starkare färger på ögonskuggor, de jag har nu är ganska neutrala med några små färgstänk. Sååååå, de skuggor som så småningom kommer att trilla ner i min brevlåda är Golder´s Green, Teal, Naval Blue, Viz-a-Violet, Golden Lemon, Cornflower, Chartreuse samt 5 små tomma burkar man kan ha att blanda skuggorna i om man vill. Förresten undrar om jag inte redan har Golden Lemon? Det är precis som om det klingar till i huvudet, får springa och kolla sen.
Jo men visst! Den hade jag. Samt en som heter Violet.


Nu är jag trött på att inte ha någon ordning på mina sminkgrejor. För tillfället ligger allt i en PÅSE (ja ni läste rätt, en påse). Detta eftersom jag tillbringar helger och lite så hos min pojkvän och lätt behöver kunna dra med mig grejerna fram och tillbaka, men nu är det slut på denna ovärdiga behandling! Jag har ju egentligen världens lyx i och med att jag har en nästan tom bokhylla på min toalett. Nu vaknar hemmafixaren inom mig till liv.

Har ni några tips på sminkförvaring, (såg en tjej som hade sina ögonskuggor på ett snyggt fat till exempel) så hojta mer än gärna till med en kommentar!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mac har bra produkter! =)

2008-02-19 @ 15:22:52
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg =)

2008-02-19 @ 18:28:18
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Lina

Smart sida. Tycker den verkar lite osäker men man vet aldrig. Nyfiken på hur snabba de är o skicka grejerna :)

2008-02-19 @ 21:59:23
URL: http://liihna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0