Mycket på gång

Nu är det riktigt längesedan jag skrev något här, men tro inte att jag är helt borta. Just nu är det en flytt som upptar all min tid. Jag får min första egna lägenhet på måndag och det är inte lite att packa ihop. *puh*

När jag får lägenheten kommer det att bli mer bloggat. Har blivit mer och mer sugen det sista. I sommar har det varit jobb nästan varje dag. (det blir så när man jobbar på 2 ställen). Det känns inte som att jag har haft någon tid och energi att blogga. Dessutom har jag varit hos min pojkvän när jag inte jobbat och där finns det ingen dator, när jag varit hemma har det mest blivit att läsa alla andras bloggar det jag missat. Men nu är jag igång igen, dessutom har jag en ny kamera! My pink beauty som tar de mest underbara bilder.

Har 2 paket att vänta, ett från H2T och ett från TBN. Längtar så =)
Kommer att komma upp både FOTDs och NOTDs inom kort! =)

*Välkomnar mig själv tillbaka in i bloggvärlden*


Kommentarer
Postat av: elin

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=31357


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0