Leverans 2: Lyko

image164
Grazettes shampoo och balsam ur serien crush


Julen 2006 fick en av mina kompisar detta shampoo och balsam i julklapp av sin moster. Jag har inte kunnat glömma dem sedan dess pga. av att de luktade SÅ GOTT. Tyvärr har jag inte hittat dem och ingen har haft koll på vilka produkter jag menade eftersom jag naturligtvis lyckades glömma namnet på märket. Av en slump fick jag se en annons om dessa i syrrans 'Frida' och slängde mig på datorn. Jag hittade en återförsäljare Lyko, och till min förvåning och glädje fick jag se att de endast kostade 79:- styck! Böhöver jag säga mer, nu finns de här hos mig.

Ps. Inga fraktavgifter och supersnabb leverans (dagen efter) gör att Lyko är värd en kik. De har många bra hårprodukter. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0