Leverans 1: Beställningen från H2T

image163
Beställningen från H2T: (fr.v) Strong Adhesion Base Coat, Beauty & The Beach,
Ruby Pumps samt Fast Forward Top Coat alla China Glaze.


Här är de då, de senaste tillskotten i min nagellacksamling. Måste erkänna att jag är riktigt nöjd med den här beställningen då jag verkligen behövde bas och topplack. Valet föll efter mycket kikande på andras bloggar på China Glaze Strong Adhesion Base Coat och Fast Forward Top Coat. Har inte hunnit testa dem än men förhoppningsvis blir det av i eftermiddag. Färgerna däremot är snabbtestade och jag är mycket nöjd. Helt underbara, Beauty & the Beach är lite mer grönt skimmer i än det syns på bilden och Ruby Pumps är det massa rött glitter i. Egentligen gillar jag inte glitterlack men just Ruby Pumps kunde jag inte låta bli. Bilder med dessa godingar på naglarna kommer garanterat inom kort.

Har dessutom precis slängt iväg en beställning på nya MAC-prover, usch plånboken skäller på mig idag. Och jag som skulle spara..   =/

Kommentarer
Postat av: Emelie

Baslacket är riktigt bra tycker jag. Det är det som håller bäst på mina naglar. Och Ruby Pumps är ju bara bling bling på flaska!

2008-04-23 @ 16:06:43
URL: http://www.pssion.se
Postat av: MakeupMyLack- Sanna

Å visst är det härligt med nagellackspaket!?:)

2008-04-23 @ 16:49:43
URL: http://makeupmylack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0