Derby, Sommarkollektioner & Picnicpremiär

image168


Idag är det fika med en kompis som gäller nu på förmiddagen. På eftermiddagen blir det uppladdning inför ikväll då laget i mitt hjärta spelar mot IFK-Göteborg. Lite av ett derby, och kul ska det bli! Detta innebär att jag drar mig till datorlöst land och kommer hem på måndag (möjligtvis tisdag om jag har tur och får jobba måndag).

Det händer kul saker hela tiden i beautyvärlden och nu har sommarkollektionerna börjat synas i bloggar och annat på allvar. Jag läste precis om Viva la Divas sommarnagellackskollektion, dessutom har LdB 2 kollektioner inför sommaren som verkar mer än lovligt intressanta.
Några bloggteman hann jag inte med denna veckan, förhoppningsvis blir det av nästa vecka.

Picnicpremiären var förra söndagen (se bild), 4 timmars picnic på en klippa vid havet, helt stillt var det och till och med moi fick färg. Jag älskar att bo i Bohuslän. Denna helgen hoppas jag på grillpremiär. Vem vet?

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)

2008-04-25 @ 12:09:14
URL: http://www.jessi.se
Postat av: EVELINA

härlig bild =)

2008-04-26 @ 18:55:23
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas
Postat av: hannahsthlm

Mysig bild:)!

2008-04-27 @ 14:46:45
URL: http://hannahsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0