Söndagsslapp

Känner mig lite seg idag. Inte så konstigt kanske, med tanke på att det blev en flaska vin igår. Menmen, det är smällar man får ta när man är på topp som mamma brukar säga (kanske inte om vin men). Just idag passar det mig bra att ta det mottot som mitt.

La mig en stund i ett varmt bad med lite apelsindoft och senaste Cosmopolitan. Skönt i början men jag lyckades ju naturligtvis glömma att blanda ut dropparna med något som gjorde att de löste sig. Detta ledde till att jag var tvungen att gå upp alldeles för tidigt med en svidande/kliande (tänk brännmanet) känsla på ryggen. Som sagt, det är smällar man får ta när man är på topp.

Nepp, nu ska jag göra något så fashionabelt som att se på Finnkampen (HEJA SVERIGE) och städa lite.

ByE bYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0