Onsdagens shopping!

Var ju ute en sväng i onsdags och handlade lite "nödvändigheter". image63
Lite suddig bild men kameran dog precis när jag tagit den så det är bara att hålla tillgodo.

Från vänster:

Fodrade moccahandskar i mjukt skinn med rynkat skaft - Lindex 199:-
Sminkspegel- H&M 19.90:-
Parfymprov på Midnight Poison- Dior (Fick med i Elle)
Khaki/Olivgrön sjal- H&M 99:-
Lip Butter- The Body Shop 95:-
Puderservetter- The Body Shop 79:-

Handskarna var jag tvungen att ha då min höstjacka har lite kortare ärmar. En olivgrön sjal har jag letat efter ett tag så den var självskriven. Puderservetterna som jag tidigare bloggat om var jag också tvungen att köpa, och då slank det ner ett Lip Butter (det är helt underbart, i smaken/doften Coccos så det luktar semester) också.  =)
Sen sminkspegeln kom jag på att jag inte hade någon, och eftersom jag är en sucker på parfymprov så blev det en Elle också. Där har vi nog hela historien tror jag  :p


Kommentarer
Postat av: Tove

Fin bild och sköna grejer!

2007-09-22 @ 00:27:03
URL: http://www.celebmode.se
Postat av: Sigrid

snygga handskar!

2007-09-23 @ 20:39:04
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0