Nya höstjackan

Här är den då, höstjackan jag bloggade om för ett par dagar sedan. På Lindex sa de att knapparna tyvärr lossnade väldigt lätt och gav mig 20% rabatt. Ingen blir väl gladare för det än jag. Har tittat på knapparna och de är isydda med sytråd. Byter man bara ut den mot något kraftigare så ska det nog hålla (det blir eftermiddagens projekt).

På bilden nedan har jag även en scarf från H&M. I midnattsblått med silvertrådar i. Jag och en kompis såg denna för någon månad sen och jag blev kär i färgen, men tror ni att jag köpte den? Nej. Har ångrat mig sen dess och när jag fick se att de hade den kvar så var det inget snack. Den var min! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin jacka du köpt gumman. Synd bara att man inte så helheten. Men jag får väl se det någon gång i verkligheten antar jag =P

2007-09-17 @ 10:49:21
URL: http://siversson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0