Underbar helg

Förlåt det något oregelbundna bloggandet. Men en sak är säker, även utanför bloggen leker livet. För er som inte visste det är jag förutom sminkjunkie ett riktigt fotbollsfreak =).
I söndags var det att masa sig ur sängen i Ljungskile vid 7, klockan 8 satt jag och älskling på en buss ner mot Landskrona, ett himskans ölande pågick på nervägen och stämningen blev allt bättre ju längre söderut vi kom. Matchen var nog det mest nervösa jag varit med om, vid vinst skulle mitt älskade lag Ljungskile SK återvända till fotbollens finrum, allsvenskan. OCH VISST KLARADE VI DET. Tårarna smög sig fram på både fullvuxna karlar och nästan alla andra också. Hemvägen var en enda lång fest och denna fortsatte under natten på Lyckorna Brygga (en restaurang i Ljungskile). Ett pampigt otroligt vackert fyrverkeri smälldes av alldelles innan spelarna anlände till festen. Som sagt, helt underbart, HELT UNDERBART =)
image89
En liten del av de fans som kom och skulle fira hemma i Ljungskile, (och ja, jag och älskling är med på bilden)

image90
Liten del av det 5 (minst!) minuter långa fyrverkeriet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0