Supershopping

Idag blir det nog inte mycket vettigt gjort, efter gårdagens supershopping med Emma är jag helt slut. =) Men det var kul! Är numera ett par svarta jeans (VILA- 200 kronor!!!) en silvrig tröjklänning (Också VILA) samt en svart klänning rikare. Klänningarna är tänkta att användas i vinter på diverse arrangemang (julbord, nyår, kalajs you name it). Tyvärr har jag ju lyckats lägga min kamera på något bra ställe så att jag kan inte visa några bilder =(
Måste hitta den!! Blir tokig snart tror jag.
Men som sagt, gårdagen var supermysig och Emma bjöd på mat på en Asiatisk restaurang vid namn Shangri-La i Trollhättan, jättegott!
Idag gäller fika med en kompis i eftermiddag och sen blir det nog datorlöst land tills imorgon då min bästa kompis ska ha 20-års kalajs!
image74
Nu är det verkligen HÖST!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter jobbigt det där med kameran gumman. Snart så har jag lägenhet som du måste besöka =)

2007-10-12 @ 14:28:20
URL: http://siversson.blogg.se
Postat av: Emma

Jag hade också det jättemysigt i torsdags. Längtar till nästa måndag. :)
Kram på dig gumisgums!

2007-10-13 @ 15:31:26
Postat av: Sminkan

Snygg bild!

2007-10-28 @ 02:26:22
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0