Prover på MAC

Läste på bloggen Sublimt om möjligheten att köpa prover på MACs ögonskuggor. Ögonskuggefattig som jag är tände jag till direkt =) Har dessutom aldrig provat MACs produkter. Ska bli superspännande att se hur kvalitén är, ångrar bara att jag inte köpte fler prover, nu när dollarn är låg är det ju lika bra att passa på ju. För mig blev det 6 prover med namn som Chocolate Brown, Copper Sparkle, Frozen White, Fuchsia, Kitchmas och Goldenaire. Alltid lika spännande att vänta på paket.

På tal om att vänta på paket så har paketet jag beställde från Satine kommit bort i posten, detta är ANDRA gången på kort tid som det händer mig, tröttsamt, men jag hörde av mig till kundtjänsten så skulle de skicka ett nytt. Det har de uppenbarligen gjort för när jag spanade i brevlådan i förmiddags så hittade jag minsann ett litet vitt paket till mig. Så förutom min Barry M eyeliner så skickade de med en liten present, plus de valiga proverna då =)

Kommentarer
Postat av: sara

prover på ögonskuggor låter ju perfekt!
men vart beställer man det?`

2007-10-16 @ 20:07:23
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: loui

Ögonskuggorna låter som en bra deal. Funderar med på att beställa hem några prover :)

2007-10-19 @ 22:08:29
URL: http://losan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0