Nästa IKEA-köp

Blir garanterat dessa. De är stilrena, praktiska och billiga, mer kan man nästan inte begära.
image84
Jag pratar naturligtvis om dessa skolådor med ett genomskinligt "fönster" på ena sidan. Kanonbra då man kan se var man har sina olika par skor, dessutom perfekta att sortera sina off-season skor i. Jag menar, hur länge ligger inte vinterskorna i hallen och skräpar i juni för att man inte har någon annan vettig plats att ha dem på? Ofta hemma hos mig i alla fall. Jag har tidigare funderat på att ha skorna i en sån här, men nu lutar det åt lådorna istället.. Mycket snyggare. =) Och som sagt billiga, bara 99:- för fyra stycken.

Kommentarer
Postat av: Proper Style

fan vad bra, skulle jag med vilja ha

2007-10-16 @ 11:23:20
URL: http://properstyle.blogg.se
Postat av: Marie

ja visst är de praktiska =)

2007-10-16 @ 11:38:27
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0