Make Up Store

Under min och Emmas supershopping häromveckan bokade vi in oss till en sminkkurs på Make Up Store (tror att  Sandra tidigare bloggat om detta).
Så, om en vecka är det dax; 50 minuters make up rådgivning för 500:- som man får ta med sig produkter för efter lektionens slut. Mao så är lektionen gratis, och det är ju inte speciellt svårt att välja ut produkter för 500:- på Make Up Store heller =)
Ska försöka hitta min kamera så att jag kan slänga upp några bilder efteråt. Jag är hur spänd som helst! Det är alltid lika intressant att se vad andra gör när de sminkar en, det kan ju bli så annorlunda mot hur man ser ut i vanliga fall.
Såg att de även hade en medlems-club, ska kolla upp vad det kostar, de verkade ha väldigt bra erbjudanden för sina medlemmar. Någon som vet?

image76image77image79


Kommentarer
Postat av: loui

Uh, det låter spännande. Jag måste också kolla upp det :)

2007-10-19 @ 22:21:44
URL: http://losan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0