Dagens köp

..är ett Lancome Juicy Tube i halvstorlek. (7ml) Jag fyndade det på Tradera för ynka 20 kr. Får väl anses som klart godkänt? Nu vet man ju aldrig med saker som köps i andra hand, men för 20 spänn är det ju ingen större ekonomisk katastrof om jag inte gillar det av någon anledning. Här kommer en bild =)

image98

Måste säga att jag älskar Juicy Tubesen av flera anledningar, dels blir de väldigt snygga på och så får man lite vardagslyxkänsla. Enda minuset är väl egentligen att de är ganska kletiga men jag tycker att detta förbättras hela tiden. Det känns som om de jag har nu är mindre kletiga än de första jag hade. Men vem vet. Älskar dom i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Å jag Älskar oxå Juicy Tubes, underbara:)

2007-10-30 @ 17:55:25
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: Anna

de där förpackningarna skickas med vid prenumerationer och är alltså gratis ex och säljs inte i butik.
MVH Anna

2007-11-06 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0