Shopping!

Gårdagens shoppingtur resulterade i en avsevärt tunnare plånbok men det får gå när jag bara (eller inte) ;p köpte saker jag verkligen behövde.

♥ 2 par Sloggi bodytalk ett par orangea med texten enjoy och ett par rosa med texten it's perfect.  Världens skönaste trosor. Så då får man bita ihop om priset , 99:- st , Triumph

♥ Vit BH med tillhörande trosor, 193:-, HM

♥ IsaDora wondernail nr 113 Brilliant lily, 39:-, HM (kampanjpris)


♥ Nivea beauté color mini nr .07 Jam, 30:-, Lindex

Underbart med ytterligre ett märke som fattat det där med små nagellack!
Recension av nagellacken kommer..

Vavoom shampo+balsam+inpackning, Matrix 149:- flaskan (inpackning på köpet), Bellbox
Blev förälskad i Vavoomserien när jag var hos frissan sist. Reccension kommer..

♥ Mio min Mio, dvd-film, 59:- Coop
Barndomsminnena flödar! En av de få filmerna vi aldrig haft. På tiden med andra ord..

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det ser för taskigt ut =/

2007-06-29 @ 22:20:58
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0