Äppelpajsincident och småkakor

Anledningen till att jag uppdaterar så sällan är att jag för det mesta befinner mig i datorlöst land.
Och nu bär det iväg igen! Kommer hem imorgon kväll, ska försöka slänga in ett inlägg då.

Dagens mums: Äpplepajen jag bakade förut.
Dagens miss: Att formen till äpplepajen läckte och jag måste ställa mig och göra rent ugnen.
Dagens skrik: Wissmans sänkte svenska rekordet IGEN! Final på fredag nu då.
Dagens suck: Köket ser ut som fan efter äppelpajsincident.
Dagens puss: Får älsklingen
Dagens prestation: Skickade in min ansökan till resteröds.
Dagens motion: Jodå, det blev allt en rejäl promenad i Lje i morse.
Dagens motto: Ska det hända något får man göra det själv.

Nepp, nu e de ungsrengöring som gäller så man kan få in resten av syltkakorna i ugnen.

Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

cilla har haft gallsten som dom opererat bort. så hon ligger på sjukhus för tillfället..

2007-09-04 @ 14:41:26
URL: http://siversson.blogg.se
Postat av: Emeliie

Aww.. Då hade du ju en kul eftermiddag.. Man ska INTE baka paj direkt i ugnen, utan man ska göra det i en form :p

2007-09-12 @ 21:33:19
URL: http://emisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0