Tuttifrutti

Detta är dagens sminkning, och den är bra mycket färggladare än vad jag känner mig. Blev helt matt efter ett talefonsamtal förut och nu har jag ingen lust till någonting längre. Ska gå ut och gå med en kompis och prata av mig lite. Positivt idag är i alla fall att CSN har bestämt sig för att betala ut mina pengar, så nu blir det snart rörelse på kontot. H2T, here i come!




Detta är i alla fall återigen MAC-pigment på en grund av UDPP, det gröna green olive på yttre delen av ögonlocket och golden lemon på inre, Muffin från MUS under ögonbrynet. Jag har försökt att mixa ihop dem på mitten. Är nöjd med sminkningen, men ej med bilderna, jag har inte lyckats att få till intensiteten på färgerna med några inställningar än, den översta bilden är en badrumsbild, den nedersta är tagen i fönsterljus, men då det är mulet ute är den inte smickrande varken för mig eller pigmenten. Här kommer även 2 små klickbara bilder om det är någon som vill kika närmare:

 

Ingen foundation idag då den är slut, borde egentligen köpa en ny redan idag, men jag tänkte faktiskt kolla in vad ni andra bloggare använder och se om det är något som skulle vara intressant. Men nu, promenad. Sedan fixa naglarna.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så snyggt gumman!

Synd att vi inte fick tag på varandra idag. Vad är det som hänt? Du vet att jag finns här! Puss o kram

2009-02-02 @ 20:30:07
URL: http://siversson.blogg.se/
Postat av: Anna

Fint =) Kram

2009-02-06 @ 23:01:48
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0