Sminkans temavecka - Merkurius

Detta är egentligen gårdagens ur Sminkans temavecka, gjord och fotad igår. Jag fick oväntat (trevligt!) besök och denna blev liggande, men eftersom jag ändå gjort den så kan jag ju lika gärna slänga upp den. =)


Jag har bara 2 gula skuggor varav jag inte hittade den ena igår. Följdaktigen blev det Banana Mochi från Fyrinnae hela vägen upp till ögonbrynet (som jag ser nu inte är borstat). Jag fick sedan leka med min svarta eyeliner från MUS lite över och under hela ögat, glittret på "vingen" är Viva la Divas glittereyliner "Disco" som inte brukar få vara med och leka så ofta tyvärr. Jag har hittills bara haft den ovanför ögat och då har den kladdat fast ögonlocket om jag råkat blinka. Men så som den ser ut här är den ju kanon. Mer glitter åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0