NOTD 14/3


Igår hämtade jag ut världens underbaraste paket. Tack vare bloggen lyckades jag få till ett nagellacksbyte med tjejen bakom MiNi. Hon fick två av mina lack jag aldrig använde, och jag fick OPIs Electrc Eel! Dessutom hade hon skickat med två andra nagellack och ett gäng nagelstickers, så snäll!

Då pojkvännen fick välja lack utav dessa tre igår valde han ett av "extralacken" Black Onyi #7045, ett varmt kopparfärgat lack. Då jag inte orkade måla mer än ett lager igår blev det VNL. Idag var jag bara tvungen att använda Electric Eel så jag drog helt enkelt ett lager uppepå. Så, på bilden nedan är det ett lager #7045 och ett lager av Electric Eel. Det senare syns tyvärr inte så väl, det är ju inte direkt sol på den här sidan landet idag.. Man kan dock se aningens grönt skimmer på ena hörnet av lillfingernageln ;)
Men, IRL blev det en väldig skillnad när Electric Eel kom på, tyärr tänkte jag inte på att fota det undre lagret ensamt.


Black Onyis #7045 och OPIs Elecric Eel

Då Electric Eel är ett perfekt layeringlack kommer det att bli flitigt använt, både över mina gröna men även över varma färger överlag då det är duokromt (stavning?) i grönt och nästan en persikofärg. Det kommer garanterat vara med på en NOTD snart igen och då ska det få spela huvudrollen! Otroligt vackert är det i alla fall.
Jag är så glad över att jag lyckades få tag i det och tackar MiNi av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Det var verkligen en spännande kombo, skall också testa EE över ett varmt lack

2009-03-15 @ 09:02:29
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: ingegerd

ser fint ut!!

2009-03-15 @ 09:39:06
URL: http://nicecandylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0