Kort uppdatering

Meningen var att jag skulle vara med i hela Sminkas temavecka. Nu blev det inte så av olika orsaker, synd, men så är det ibland. Livet utanför hittar på saker utan att be om det. Även om det ibland är trevliga saker.

Igår tog jag och älskling en tripp ner till Göteborg. Det var verkligen hur underbart som helst, shopping, massa fika, litet alkoholintag på solig uteservering. You name it. Helt underbart.
Men något av det bästa var ändå att jag nu har inhandlat min första alldeles egna MACprodukt, en Paint pot =D
Den sista Bare study knep jag. Sedan hittade jag ett kanonsnyggt läppstift också som tyvärr var slut. Naturligtvis glömde jag att kolla vad det hette. Suck, hur kan man vara så tanklös? Jag i ett nötskal.
Men som sagt, gårdagen var supernajs men har lett till vad jag fruktar är början till ett allvarligt MACberoende. Jag har drömt MAC, kollat swatches istället för att plugga (vilket får mig om att hålla detta inlägget kort, har fortfarande inte läst ut boken till seminariet imorgon) och allmänt dagdrömt om läppstift, lipglass och andra smarrigheter!
Lita på att det blir fler grejer därifrån inom kort!

Har en del inlägg på gång, men får se om jag hinner fixa idag eller imorgon. Skolan får trots allt gå först (vilket återigen påminner mig om att jag ska avsluta detta inlägget abrupt och fortsätta läsa)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Inthemake

Ohh låter som en underbar dag ;)

2009-03-30 @ 09:38:29
URL: http://inthemake.se
Postat av: CrazyNails

Låter som du hade en fantastisk dag!

2009-04-05 @ 12:43:04
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Jag köpte ju också Bare Study förra veckan och är helt frälst i den, har använt den varje dag sen köpet som grund till andra skuggor. Den är minst lika bra som UDPP som primer plus att den skimrar vilket inte UDPP ju gör - underbar!

2009-04-08 @ 22:07:24
Postat av: ingegerd

jag har också inhandlat en mac paint pot,jag tycker den är toppen!

2009-04-13 @ 23:16:18
URL: http://nicecandylife.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Nu var det ett tag sen du skrev, står allt rätt till?

2009-04-14 @ 19:09:22
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Madde

Ser att du inte har varit inne på ett tag, men jag hittade din blogg när jag egentligen googlade på annat. Jag måste bara säga att den är fantastisk! Brukar inte skriva så om jag "råkar" titta in på en blogg, men din är verkligen grym, så jättemycket bra läsning, speciellt om alla skönhetsgrejer. Såå kul att höra någons tips och erfarenheter och man blir såå inspirerad! Hoppas du återupptar bloggandet. Detta är ju verkligen toppen!

2009-04-22 @ 02:03:40
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0