Fy på mig!!




Jag har tillfälligt brutit mitt köpstopp, världens sämsta självdiciplin kan man också kalla det. Fy fy fy fy på mig!!

Eftersom jag nu lyckats byta till mig OPIs Electric Eel var jag inne på Nailgal och tittade på swatches, och vad hittar jag då om inte världens underbaraste kombination, skriker det inte bara vår om denna bild??
Efter en snabb överläggning med mig själv bestämde jag mig för att OPIs Gargantuan Green Grape skulle bli en för tidig tentapresent till mig själv (peppar peppar).
Tyvärr visade det sig vara ett himla sjå att få tag i det, efter mycket om och men hittade jag det på TransDesign som även skickar till Sverige (onödigt hög frakt tycker jag nog men vad gör man inte). Och då minsann, smög det sig med ett Fairy Dust från China Glaze också :/ Har ingen aaaaaaning om hur det hamnade i varukorgen ;) Sanningen att säga var det halva priset på det jämfört med på H2T, och eftersom jag tittat på det länge så, ja. När jag ändå skulle betala frakten så..

Kommentarer
Postat av: ingegerd

vad bra att de skickar till sverige,men vad fick du ge i frakt!?måste visa sedan vad du beställt därifrån!!!tack för din kommentar!

2009-03-11 @ 17:26:11
URL: http://nicecandylife.blogg.se/
Postat av: MissPurple

Jag betalade 11$ dvs. 97:- i frakt på dessa två, provade att lägga till ett lack till och då blev det 15$. Men eftersom jag inte fick tag i lacket någonannanstans så fick det gå.

Självklart visar jag så fort jag kan, räknar med att det är här om ca. 2-3 veckor.

2009-03-11 @ 18:55:31
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: Alexlyndra

Jag har fortfarande köpstopp och det bara kliar i fingrarna! Jag kan inte beställa förrän i slutet av april(!) p.g.a pojkväns 18 års present. :P Sen är dollarn skyhög just nu så det kanske är bra med en paus för mig. ;P

2009-03-11 @ 20:11:20
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: MissPurple

Haha ja, det var käckt när dollarn låg där kring 5-6:- Då var det billigt att beställa, nu är det ju bara mindre dyrt. :p

2009-03-11 @ 20:20:58
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0