Resultatet av styleeventet

Med snön yrandes utanför fönstret kommer här ett inlägg om de produkter jag fick med mig från gårdagens event. Det blev inte så mycket köpt, men jag är nöjd ändå.


Här är halsbandet man fick, jag tycker att det är fint. Har inga halsband av denna typen innan. Märket är Zonza och de hade väldigt många fina smycken. Tyvärr är deras sida under uppdatering så man kan inte kika in där.

  
Här är handkrämen, eller handkräm och handkräm, man kan även ha den på övriga kroppen. Hittills har jag bara positiva saker att säga om den, den ger en diskret doft av honung och något mer. Sedan tycker jag att den återfuktar riktigt bra och går snabbt in i huden. Men som sagt, jag får använda den ett tag innan jag kan uttala mig mer utförligt.

Kram

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

åh vad roligt med event, låter som krämen luktar mumma:)

2009-02-04 @ 19:33:25
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej hej

kul att du tyckte om smyckerna

men om du väntar nån minut så kommer sidan från zonza upp :-) Rim Lindell ZonZa

2009-03-07 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0