Leverans från...



Någon som känner igen ett sånt här paket månntro? Tänkte väl det =)
Det är alltså min beställning från H2T som kommit, 4 lack var det som hittat sin väg över Atlanten till mig denna gång.



Fr.v: Emotion (CG), Poetic (CG), Pour Me Something Tall and Strong (Misa) samt Coconut Kiss(CG)

Jag tycker att alla 4 av dessa ser helt fantastiska ut i flaskan och kan knappt vänta på att få använda dem! Men det får det tyvärr göra för nu ska jag snart masa mig iväg och träna, swatches på MUC-pigmenten samt eventuellt ett av dessa lack kommer att presenteras senare ikväll.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: sandra

Du har blivit utmanad :P

2009-02-13 @ 14:06:14
URL: http://siversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0