Gulgrön pluggmåndag

Idag har jag hemmaplugg, har ett par kapitel att läsa igenom bara. Sedan ska jag vara så duktig att jag sammanställer det vi gjort hittills så man slipper sitta med det veckan innan tentan. Klarar jag det idag kommer jag att känna mig nöjd, alltid gott i början av kurser när det inte blir så intensivt.
Sedan har jag även planer på att sminka till mig, är sugen på gult och grönt, det var längesedan, samt även fixa naglarna. Men det får bli senare. Behöver faktiskt handla lite också, inget vettigt i kylskåpet.

Men, nu till affärsjuridikböckerna, sedan sminkning, handlande (ska nog smita in en sväng på Åhlens, och Dermanord, och Body Shop också) Jag behöver en scrub. 

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0