Bloggtema v. 12

Veckans bloggtema från Pret-Ty lyder: Hur vårdar och målar jag mina ögonfransar?

Ja du, svarar jag på den frågan, här får jag nog tänka efter lite. För ärligt talat, vårdar, ögonfransar? Eeeh, det händer tyvärr inte. Om man inte räknar med att fuktcremen brukar smörja in dem när jag har bråttom, men om det är bra vet inte jag...

Hur jag målar dem är destå enklare att svara på; jag använder Max Factors Masterpiece mascara. Tycker att den är överlägset bäst av de jag provat. Jag har aldrig provat någon dyr mascara men sen jag upptäckte denna har jag inte känt behovet heller. Den är perfekt för mina fransar. Jag sveper borsten några gånger över fransarna, inget väntande på att det ska torka här inte, ett par svepanden i rask takt och sen är det klart. Sen har jag ganska tur med mina ögonfransar kan jag ju tillägga, de är ganska långa, om än "osynliga" så jag får snabbt upp längd. Sen tycker jag att mascaran i sig lyfter dem, eller så är det fransarna där med kanske, jag vet inte. Jag är supernöjd i alla fall. Men att börja vårda dem kanske inte vore helt dumt, får kolla upp det där..

Ps. Nu är det påsk (GLAD PÅSK på er allihopa) och jag tar mitt pick och pack och drar till datorlöst land. Kommer hem på måndag eller tisdag så ha det så bra tills dess!! Ds.

image149

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vem vårdar sina ögonfransar? Behövs det ens, haha. Och om det nu gör det, vem ska hinna med det, jag hinner knappt måla naglarna :P

2008-03-24 @ 14:15:49
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: hannahsthlm

Hoppas du haft en mysig påsk:)!

2008-03-25 @ 00:04:55
URL: http://hannahsthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0