Taggad

Det flyger runt lite frågeformulär på skönhetsbloggarna, och jag är inte sen att hänga på. Här kommer mina svar!

The Rules:

*Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
*Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you've posted your answer.

What were you doing ten years ago?
Jag var 11 år och lekte som bäst, tränade fotboll och läste böcker. Inte så spännande kanske, men kul var det- då.

What are five thing´s on your to-do list today?
Se inlägget nedan.

Place´s you´ve lived:
Uddevalla när jag var riktigt liten, sedan hus i  Munkedal. Vid 8 års ålder flyttade jag ut på landet utanför Munkedal. Där bor jag kvar... Än så länge. Blir en flytt in till Uddevalla inom kort hoppas jag.

What are five things you would do if you were a billionare?´
- Flytta hemifrån
- Plugga utan studielån
- Resa med pojkvännen
- Se till att min familj hade det bra
- Skänka pengar till välgörenhet

...sedan skulle jag naturligtvis shoppa också!

Jag taggar Sandra (enda jag kommer på som inte redan gjort denna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0