Städning med TTYL

Idag är det lite jobb på eftermiddagen och sedan IKEA med Pia ikväll, ska försöka köpa den där byrån jag velat ha så länge nu. Vi får väl se vad det blir, nu på förmiddagen är det städning och sminkning på schemat. Naglarna är lackade med underbara TTYL från China Glazes OMG!-collection. En diskret underbar nästan rosabeige färg som verkligen lyfter genom det holografiska som kommer fram i solljuset. TTYL är nog den färgen jag gillar mest ur kollektionen mest för att den är så användbar. Jag har inte provat alla men jag har ett gäng hemma, QT, DV8, GR8, TTYL och något mer tror jag.

Försöker fortfarande hitta på något till midsommar, men är verkligen helt tom på idéer. Känns som att risken för regn är övervägande så vårat första-val (att åka ut till någon ö med båten och fira) känns inte helt gångbart. Men jag och Pia får väl spåna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0