torsdag-Fredag

Idag är det verkligen en tråkdag, men resten av veckan kommer i alla fall att bli jättekul. Imorgon är det dags för fika och lite traska runt på stan med Sandra. Ska bli så mysigt, så ska jag få kolla in hennes pojkvän också. Spännande. Dessutom firar jag och älskling♥ 10 månader, det verkar som om vi ska äta mysmiddag hos honom på kvällen. =)

Fredag är dagen jag längtat efter länge nu. Man kan nästan kalla det en makeover-dag! Dagen börjar med att jag ska till optikern och hämta ut mina linser som varit slut i snart två veckor nu, slippa glasögonen= skönt. Dagen fortsätter med att jag ska till frissan och klippa och färga mitt hår, det är VERKLIGEN nödvändigt nu, när topparna splittar sig inte bara i två utan typ sju (!) så är det dags..
Sedan ska jag träffa världens bästa Emma och så ska vi äta något gott och därefter dra oss mot Make Up Store. Där ska vi ha varsin lektion och få plocka ut varor för kursavgiften ( 500:- ). Jag har redan bestämt mig för "Muffin" och en snedskuren rougepensel, sen får vi se. Jag blir som ett barn i en godisaffär när jag kommer in på MUS, vill bara ha ALLT. Sedan kan jag tänka mig att det blir en sväng in på några andra ställen också, VILA är en lågoddsare.
På kvällen ska jag och älskling möta upp med T&P för en afterwork på Butlers, vi ska diskutera sommarens resa och vart den ska gå, en riktig heldag fylld av bara trevliga saker =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

M.U.S kurserna är verkligen bra! Gillar också deras smink =)

2008-01-30 @ 18:28:18
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0