'QT' 2 dagar



Såhär ser då mina naglar ut efter 2 dagar. Med tanke på att jag jobbade igår och idag har städat (mycket händerna i varmvatten) samt bakat så tycker jag att det är mer än godkänt. Igår kväll var det inte mycket lack borta utan det är garanterat städningen idag som förstört dem. Men lika tur är väl det eftersom jag är så sugen på att testa det gröna L8R G8R nu att jag snart tagit bort det i vilket fall.
Hade jag varit smart hade jag lackat om dem i samma färg då jag vid en eventuell utgång imorgon vill ha detta lacket. Menmen, det är smällar man får ta att lacka om dem imorgon igen.. Nu vill jag testa L8R G8R, eller om man testar Essies 'Huckle Buckle'.. Nu blev det svårt... Resutatet kommer i alla fall upp på bloggen om ett tag.

UPPDATERING- Usch vad lat jag var nu, jag slängde bara på ett lager till av QT uppepå detta. Men bra blev det, och så blir det en provning av L8R G8R i helgen istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, känner igen det där. Har aldrig tålamod att fixa med tillräckligt många lager för att det ska hålla längre än så..

2008-02-07 @ 18:05:37
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: rocketqueen

Åh, samma fina färg! Men hur kunde det bli sådär efter två dagar! Du använder inte över- och underlack eller?

2008-02-07 @ 18:24:15
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

fint!

2008-02-07 @ 19:16:23
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0