Veckans "vill ha"

Såhär på söndagseftermiddagen är det väl läge att klargöra vilken veckans "vill ha" produkt är. Jag antar att ingen blir förvånad när jag annonserar:

Lancômes Baume Baiser
image30
Vad säger man, marsmallowfluff i burk? Ser den inte underbar ut? En flicksöt rosa kula som ska återfukta och mjukgöra läpparna. Detta plus att den ger läpparna en lätt rosaskimrande ton och doft av kokosmjölk.
Kan det bli mer perfekt? I don´t think so.
200:- får man ge för dyrgipen, men det känns överkomligt.

Ska springa förbi Kicks eller Harriets någon dag och se om den finns kvar (inte troligt tyvärr).
Jag har naturligtvis missat Åhlens kanonerbjudande på Lancômes produkter, men ja ja. Sånt är livet, har nog inte råd att köpa smink för 650 kronor nu ändå så. Det får gå.

Ha en skön söndag. Det ska jag ha.

CIAO!


Kommentarer
Postat av: mini

heh, sånna här gånger är man glad att man bor i en liten stad:P jag va å kollade på kicks idag och det finns fyra baume baiser kvar så jag ska nog köpa snart..kram!

2007-09-13 @ 21:11:44
Postat av: Marie

Lyckos! Slut där jag kollat häromkring. =(

2007-09-17 @ 15:26:23
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0